Workflow automatisering, maak een feestje van je administratie!
Workflow automatisering
De hedendaagse correspondentie is praktisch gesproken geheel digitaal. Met andere woorden, we OCR-en inkomende mail niet meer. Waarvoor zou je tekstherkenning gebruiken voor digitale bronbestanden? Toegegeven, de wortels van EasyData zijn gebaseerd op de slimste technologie om gescande documenten middels tekst herkenning te interpreteren en dat doen we nog steeds! Maar deze technieken gebruiken we niet meer voor de dagelijkse zakelijke communicatie, wij geven de voorkeur aan dat wat digitaal is, digitaal blijft!
Neem als voorbeeld factuurherkenning, orderverwerking, correspondentievalidatie en documentverwerking in het algemeen. EasyData ontwikkelde een systeem om documenten gemakkelijker te verwerken met geautomatiseerde, digitale, controles.
Het is een vrij eenvoudig proces, je genereert een PDF met een XML. Deze XML bevat waardevolle documentinhoud met bijvoorbeeld factuurinformatie. Het volgende deel van het proces zal het gemakkelijkst zijn door de XML in uw boekhoudprogramma te importeren, geen OCR, geen handmatig overtypen!
Ontdek zekerheid met workflow automatisering
Ontvangen of verzonden correspondentie kan automatisch worden gecontroleerd op juistheid van de inhoud, waardevolle informatie kan worden geëxtraheerd en naar elke volgende toepassing worden gestuurd. Slimme workflow automatisering noemen we dat. Dit proces is simpeler in te richten dan het lijkt en kan gewoon vanaf de desktop worden gestart. Zwaarder gebruik wordt zo opgeschaald naar een transparante enterprise server inrichting.
EasyData-technologie maakt uw document workflow efficiënter. U kunt bijvoorbeeld offertes controleren op volledigheid en automatisch uw algemene voorwaarden bijvoegen. Uitgaande stukken beginnen digitaal, er is geen belemmering om geschreven tekst niet voor verzending te interpreteren. Onze betaalbare architectuur voor moderne zakelijke logica maakt correspondentie minder ingewikkeld, altijd compleet en eenvoudig opvolgbaar.
In hetzelfde document proces is het mogelijk om documenten naar uw CRM systeem te sturen voor archiveringsdoeleinden. Of genereer, in het geval van een offerte opvolging, een herinnering naar uw agenda voor vervolgstappen. Maak EasyData deelgenoot van uw creatieve ideeën omtrent kantoor automatisering waarop onze specialisten de uitvoering realiseren.
Voorbeelden uit de digitale praktijk
Gemak dient de mens, onze PDFCommunicator oplossing werkt precies als een printer! In plaats van naar papier kan elk document ook op een virtuele printer afdrukt worden. Een printer die automatisch begrijpt welke virtuele papierlade moet worden gebruikt om aan specifieke soort en lay-out te voldoen. Bedenk het zelf, PDF’s bieden oneindig meer automatiseringsvoordelen dan ooit met een papieren document mogelijk zou kunnen zijn.
Dat is professioneel, zakelijke correspondentie die een goede digitale indruk maakt.
Informatie wordt geclassificeerd op basis van correspondentie inhoud.
Nadat het document digitaal is afgedrukt, wordt dit document naar zijn bestemming gestuurd. Aangestuurd door een vooraf gedefinieerde workflow die transparant het werkproces volgt. Met een log voor in sommige gevallen gewenste traceerbaarheid en compliance doeleinden.
PDFCommunicator produceert vanuit elke applicatie een PDF en XML. U kunt de document achtergrond op eenvoudige wijze veranderen in elke onderliggende organisatie lay-out. U kunt zoveel bedrijfslay-outs vooraf definiëren als u wilt. Er worden geen kosten in rekening gebracht om uw correspondentie en rapporten er goed uit te laten zien. In feite zal PDFCommunicator u aanmoedigen om meer professionaliteit in zakelijke correspondentie te brengen.
Interpretatie van de document inhoud begon al in het OCR-tijdperk, na scannen en herkenning classificeerde onze technologie tabellen en documentstructuren.
En we hebben ondertussen niet op onze handen gezeten in het verder ontwikkelen van deze technologie. En meer dan software ontwikkelen vanachter onze beeldschermen, we leren veel van gebruikersscenario’s in de dialoog met onze klanten. Door constant met onze klanten in gesprek te blijven verliezen we nooit
de belangrijkste wensen in relatie tot redelijke kosten van de oplossing uit het oog.
Wanneer u op zoek bent naar Total Cost of Ownership (TCO) inzicht, bent u bij ons aan het juiste adres. We begrijpen TCO en kunnen daarin transparantie tonen. Bij EasyData erkennen we dat de wereld van documentlevering en software aan het veranderen is. Cloud- en abonnementsmodellen zijn modellen die EasyData van harte ondersteunt.